Sunday 15 August 2010

*blog anak perak

Cerita tentang blog, ramai sudah anak2 perak khususny di mesir menulis blog. Tak tahulah kenapa blog anak2 perak boleh jadi isu. Aku mungkn terkebelakang sikit dalam nak menjuarai isu anak2 perak namun aku sentiasa cuba untuk slalu ingin ambil tahu ttg anak2 perak. Banyak blog ank2 perak yang terus terupdate hingga kini namun ade jugak yang da bersawang pun. bahkan ada yang da delete.

Ade 2 @ 3 blog yang muncul selepas kedatangan pegawai.blog tersebut agak panas tetapi semacam sepi hingga kini. tidak diketahui mengapa.Mungkin takut.

Blog oh kpipm pernah menjadi isu gara2 tidak puas hati dengan persatuan kpipm.Kenapa tak puas hati? sebab hati busuk lah..tapi sekarang dah takde pun.Ade plak unsur2 kutuk individu dalam blog tersebut.erm..kutuk sape?mantan pengerusi penasihat kpipm tahun lepas.(bodoh betul penulis blog tue..)

Yang latest, blog jalan-jalan mengisarkan tentang luahan hati anak perak yang bencikan pegawai. Tapi posting 1 tajuk jer.Nak jadi glemer, tapi tak update pun.Buat keje sekerat jalan, appa daa...

aa..yang latest lagi terkini, blog aku kot..muahaha..mungkin ada lagi blog lain yang takde dalam pengetahuan aku. Untuk pengetahuan semua der, blog ni bukan bertujuan menghujum mana2 pihak. hanya nakkan penjelasan dan memberi pemahaman tentang situasi sebenar yang melanda anak2 perak kini.

Semua ini gara2 kedatangan pegawai anak2 perak ke mesir. Kita tidak bencikan individu terbabit namun status beliau masih dalam pertikaian. Ditambah pulak datang dengan berlatarbelakangkan politik yang pastiny ad matlamat tertentu..

Entahla der..(mcm dalam blog redqalbi jer..) deme merancang,kite merancang...tp perancangan allah lebih baik der..

salam ramadhan....

No comments:

Post a Comment